Hoi! Wij zijn Spectrum, drie vrienden die heel erg blij worden van samen muziek maken. We spelen popsongs (vaak waarin piano aanwezig in is) en experimenteren met elektronische invloeden, dikke basgeluiden en techniek die onze sound nog weer beter maakt. We zijn pianist (en geluidstechnicus), drummer en zangeres (speelt meerdere instrumenten, waaronder keytar) en we zoeken iemand die bas speelt.
Ben … meer »
Hi everyone!!
We’re two guitarists (F24 & M25) looking to start a band.
Our main influences are The Garden, Siouxsie and the Banshees, Bauhaus, Fontaines D.C., Blue Öyster Cult, Psychedelic Porn Crumpets, Remember Sports and Big Thief (mainly post-punk, alternative rock, psychedelic rock, indie rock and experimental music). We also listen to a lot of rock and metal in general.
We’re looking … meer »
Ik ben een 27-jarige drummer en wil graag een Bring Me the Horizon tributeband opstarten in de regio Noord-Holland / Zaanstreek. Mijn doel is om zo goed mogelijk de muziek van BMTH neer te zetten en de eerste tribute van BMTH in NL op te zetten.
Ik ben op zoek naar:
- Zanger - afwisseling tussen zuiver clean zingen tot screams
- Lead gitarist - van lead-partijen tot solowerk
- Basgitarist
- … meer »
Hey!
Ik ben bezig met het oprichten van een nieuwe band in de regio Amsterdam in de hoek van Metal(core) / Post-hardcore en zoek mensen in (omgeving) Amsterdam die vanaf de start onderdeel willen zijn.
De sound staat nog niet vast. Ik heb wel een aantal muzikale ideeën liggen, maar de sound en muziek maken we samen.
Wat voor mij wel vaststaat, is dat ik er echt voor wil gaan. Geen doelloze repetities, … meer »
Drummer en gitarist zoeken een zanger, bassist en gitarist voor onze pas opgestarte tributeband.
Hou jij ook van stevige riffs gecombineerd met catchy refreinen, stuur een berichtje en dan kijken we of we bij elkaar passen.
We repeteren momenteel in Amsterdam, maar dit is geen vast gegeven.
De gitarist mag zowel lead als rhythm zijn.
Zanger hoeft geen gitaar te spelen per se.
Laat maar weten! … meer »