Hey guys/girls,
Ik heb een project met eigen werk, heb aardig wat songs in making en ben eerlijk gezegd benieuwd hoe het zou klinken om deze als 'band' uit te werken. Vandaar deze advertentie.
Stijl is alternatieve rock, dark wave, een beetje Gothic ergens in de richting van Sisters of Mercy maar dan harder en experimenteler.
Heb een eigen studio waar alles aanwezig is om bijv. alles makkelijk … meer »
Hallo,
Ik speel en luister graag naar verschillende muziek stijlen.
Ik heb in meerdere bands gespeeld, zowel op grote als kleine podiums.
Voor mij staat kwaliteit voorop maar ook zeker plezier.
Ben serieus op zoek naar een band.
Graag muzikanten met (podium) ervaring.
Ik speel Blues Rock Soul Funky en Pop.
Grt. Gianni
Drummer gezocht
Architect of Sin, een Nederlandse deathmetalband, is op zoek naar een nieuwe drummer. Dit met het oog op optredens en het maken/opnemen van nieuw materiaal.
Architect of Sin maakt een unieke mix van old school, melodieuze en technische death metal die helse knallen combineert met nekbrekende grooves.
De band bestaat uit 40-plussers die muziek serieus nemen, maar niet té serieus. … meer »