Naast mijn huidige band zou ik het leuk vinden om af en toe met een andere band op te treden. Veelzijdige zangeres.Veel ervaring.
Eigen mic en in ear.
Niet wekelijk repeteren....
Heb je interesse?
Omgeving den Bosch
Wij zoeken een zanger. We repeteren in Breda en we spelen alleen eigen werk, voornamelijk melodieuze / progressive rock. Leeftijd maakt niet uit, we zijn zelf wel allemaal in de jaren zeventig geboren. We zoeken iemand die zijn eigen invulling kan geven aan onze nummers (teksten zijn er, melodieën in grote lijnen, vrij in te vullen).
Hoi,
Ik ben Hanneke en woon in Eindhoven. Ik zing momenteel als lead zangeres bij een 70/80's band Double Trouble!!. We treden bewust niet heel vaak op. Daarom zoek ik er een 2e bandje bij omdat samen muziek maken toch het allerleukste is! En ik heb er alle tijd voor. Ik heb een alt stem , kan lead en backing doen en speel ook sax (niet als solist trouwens). Ik ben op dit moment ook piano aan het … meer »
Wij (coverband Dakota’s Revenge) zijn op zoek naar een zanger die vocaal zijn mannetje staat. Waarom juist een man en geen zangeres horen we je denken? Nou, omdat we denken dat dit samen met onze zangeres muzikale deuren kan openen die anders gesloten blijven, nummers waar een kerel simpelweg beter tot zijn recht komt.
We zoeken hierbij een energetische zanger die echt iets toevoegt aan onze andere … meer »
LQR zoekt een 2e zanger/zangeres die ook een melodie-instrument bespeeld zoals viool, banjo, doedelzak, thinwhistle, etc.
We spelen eigen werk in de stijl van Flogging Molly, Gogol Bordello, Rumjacks, etc. Je kunt ons beluisteren via Spotify of één van de andere streamingsdiensten.
We repeteren wekelijks op donderdag bij Podium 10 in Bladel.
Meer info: www.lqr.nl
Interesse: mail info@***.nl
🎤 Country zangeres zoekt band
Country is de rode draad in mijn leven en zit diep in mijn hart. Met mijn liefde voor de pure, traditionele country sound ben ik op zoek naar een band die deze stijl ademt en leeft.
Denk aan de muziek van Patsy Cline, Loretta Lynn en Tammy Wynette — eerlijke verhalen, warme klanken en die herkenbare old-school country vibe.
🎶 Wat ik zoek:
Muzikanten … meer »
Door kinderen en werk heb ik (55 jaar) een lange pauze gehad en nu is het tijd om weer een band in te gaan. Ik ben een zanger die ook bas speelt (en evt slaggitaar). Mijn genre is breed, van pop tot rock en van blues tot funk. Ik ben een podiumgek dus vind het leuk om op te treden. Wie heeft er ruimte voor deze muzikant?
Onze Oasis tribute is op zoek naar een zanger die de Liam Gallagher rol wil en kan invullen. Repetitie is ongeveer 1x per maand in onze oefenruimte in Den Bosch. Uitstraling g net zo belangeloos vocalstyle. Eerste optreden is al geboekt! Laat wat horen als je interesse hebt!
Ik ben Mark van Dijk, 56 jaar, zanger gitarist en speel mondharmonica.
Beïnvloed door muziek van de Stones, Dylan, Petty, Kinks, CCR, 60 en 70-er jaren, etc..
heb ik altijd eigen muziek gemaakt in de stijl Americana, Pop/Rock. Ik heb enkele jaren met Handsome Johnny opgetreden en opgenomen en ben nu op zoek iets nieuws. Ik zoek een gevorderde muzikant(en), een gitarist of pianist, goeie stem meegenomen. … meer »