Dé Muzikantenbank

Inloggen
InloggenRegistreer een account  •  Wachtwoord vergeten

of

Inloggen met Facebook

Er wordt niets op je Facebook pagina geplaatst.

Muzikanten voor Siouxsie & The Banshees tribute

Overig gezocht in Utrecht (Utrecht)

Ik ben John,53 en speel momenteel bas in een shoegaze band met eigen werk en gitaar in een darkwave/goth tribute band ( nrs oa Joy Division, Sisters of Mercy,Bauhaus etc) . Momenteel is die 80s alternative scene heel erg weer in opkomst en zij er diverse tribute/cover bands in dit genre die zich op 1 artiest of band richten. Naar mijn weten is er in Nederland nog geen Siouxsie tribute.
Ik zoek dus een gitarist of bassist ( ik kan dus 1 van beide ) Zowel bassist als gitarist zijn niet vies van een beetje chorus of flanger, Daarnaast zoek ik nog een drummer en zangeres. Wil geen verkleedpartij bandje worden, maar wel leuk als de zangeres een beetje de looks heeft of kan maken van Siouxsie. Wil me vooral op het oudere Siouxsie werk willen richten ( JuJu album bijvoorbeeld ) Oefenen zal in Utrecht bv DB's plaatsvinden 2x per maand. Ik zie het in eerste instantie als project en als het lekker gaat kunnen we wellicht verder gaan. Heb wat contacten met andere tribute bands , dus dat kan handig zijn qua optredens.Wellicht zoeken naar een speld in een hooiberg gezien het doorsnee vraag/aanbod hier

Inloggen op Dé Muzikantenbank om te reageren

Gratis registreren

of

Inloggen met Facebook

Er wordt niets op je Facebook pagina geplaatst.