De T.P.S. Band speelt muziek uit de jaren ’60, ’70 en ’80 – van swingend tot meeslepend.
Wij bestaan uit:
een zanger/entertainer
een groovende bassist
een keyboardspeler met een échte Hammond
een Belgische drummer
We hebben al een aantal optredens in de agenda staan en repeteren elke woensdag overdag in de DG Studio’s in Zevenhuizen.
Wie zoeken wij?
Een gitarist met:
• een … meer »
De T.P.S. Band speelt muziek uit de jaren ’60, ’70 en ’80 – van swingend tot meeslepend.
Wij bestaan uit:
een zanger/entertainer
een groovende bassist
een keyboardspeler met een échte Hammond
een Belgische drummer
We hebben al een aantal optredens in de agenda staan en repeteren elke woensdag overdag in de DG Studio’s in Zevenhuizen.
Wie zoeken wij?
Een gitarist met:
• een … meer »
De T.P.S. Band speelt muziek uit de jaren ’60, ’70 en ’80 – van swingend tot meeslepend.
Wij bestaan uit:
een zanger/entertainer
een groovende bassist
een keyboardspeler met een échte Hammond
een Belgische drummer
We hebben al een aantal optredens in de agenda staan en repeteren elke woensdag overdag in de DG Studio’s in Zevenhuizen.
Wie zoeken wij?
Een gitarist met:
• een … meer »
De T.P.S. Band speelt muziek uit de jaren ’60, ’70 en ’80 – van swingend tot meeslepend.
Wij bestaan uit:
een zanger/entertainer
een groovende bassist
een keyboardspeler met een échte Hammond
een Belgische drummer
We hebben al een aantal optredens in de agenda staan en repeteren elke woensdag overdag in de DG Studio’s in Zevenhuizen.
Wie zoeken wij?
Een gitarist met:
• een … meer »
SOLO GITARIST GEZOCHT❗
Voor Golden Earring Tribute Moontan)
Wij zijn momenteel een band met een lead gitarist/zanger, bassist, toetsenist en drummer en zoeken een topper die onze line-up compleet maakt.
🎸 Wie zoeken we?
Solo gitarist die de live versies strak en overtuigend kan spelen
Liefst met de feel en sound van George Kooymans
🔥 Wat willen we?
Wij spelen geen radio versies, maar … meer »
MUZIKANTEN GEZOCHT – MOONTAN (Golden Earring Tribute)
MOONTAN is op zoek naar een Barry Hay én een George Kooymans!
Na met een aantal mensen te hebben gespeeld die uiteindelijk toch niet bij ons pasten, zijn we nu op zoek naar 2 nieuwe toppers die wél de juiste vibe hebben.
🎤 Wat zoeken we:
Zanger/frontman (Barry Hay vibe)
Zanger/gitarist (George Kooymans vibe)
🔥 Wat we willen:
De … meer »
Hallo, ik ben Lucas en speel langer dan een jaar gitaar met les. Mijn leraar zegt dat ik meer dan klaar ben om in een band te spelen en het lijkt me ook heel leuk. Ik ben 17 jaar en geïnspireerd door Jimi Hendrix en Jimmy page. dus voornamelijk rock en blues. Ik speel het best lead gitaar
Gitarist rhythm en fills met spullen, buhne ervaring en eigen vervoer zoekt aansluiting bij band in de regio Den Haag, Gouda, Rotterdam. Muzikale smaak is breed: van sixties tot blues. Teamplayer, geen broodspeler.
Hoi, ik ben Dion Stens en zou het leuk vinden om me aan te sluiten bij een bestaande of een nieuwe punkrock band te starten. Denk aan de stijl van descendents, blink 182, bad religion maar ook modernere bands zoals the story so far en neck deep. Dus zoek je nog een gitarist voor je band of wil je een band beginnen stuur dan gerust een berichtje ((0614567905) of dionstens op insta) en dan kunnen we … meer »