Hey, ik ben Jelle (23) en speel inmiddels 6 jaar gitaar en ben toe aan de volgende stap; samen spelen met anderen! Het lijkt me super om een band te starten of een band te joinen die aansluit op mijn muzieksmaak.
De genres die ik echt nice vind zijn indierock, dreampop, post-punk, folk en shoegaze. Denk daarbij aan bands als: Radiohead, Beach House, Massive Attack, DIIV, Interpol, Slowdive, Ben Howard … meer »
Na een lange pauze kruipt het muzikale bloed weer waar het niet gaan kan en zoek aansluiting bij bestaande of beginnende coverband die;
Elke week kan en wil repeteren
Wil optreden met,
Rock & Roll, Pop, Rhytm & Blues en Nederlands talig.
Ook eigen nummers is optie.
Zoeken jullie dit ongeveer, hoor het graag
Met muzikale groet
06-16019056
Ik ben op zoek naar een 60+ gitarist/zanger (semi akoestisch). Ik hou van meerstemmige popsongs, vanaf jaren 60 tot nu. Optreden is leuk! Heb je belangstelling, stuur dan een mailtje!
Mijn naam is Christian 47 jaar en ik ben opzoek naar mannelijke zangers.
Het idee is om huiskamer concerten te geven met mooie vocalen en wat muzikale begeleiding. Gaither vocal band gedachte. Betreft het nivo ik ben wel echt opzoek naar goeie zangers die al wat ervaring hebben.
Lijkt jou dit wat of wil je wat meer weten je kan mij altijd app of bellen.
0618591408
Hopelijk tot snel !
Christian
Banjo-speler/gitarist of gitarist/banjo-speler voor dixieland met een vleugje jazz en pop.
Onze banjo-speler gaat helaas wegens gezondheidsredenen eind van 2025 stoppen.
Daarom zoeken wij een enthousiaste banjo-speler die ook gitaar speelt of een gitarist die banjo speelt of dit wil leren.
Wij zijn JAZZEZZ , een club van zeven hobbymuzikanten in de leeftijd eind 50 tot half 70.
Bekijk onze website … meer »
Heb mijn gitaar opgegraven en zoek gelijk gestemden 60+om samen muziek te maken. Echter, ik moet alles weer opnieuw aanleren. Plezier in het samen muziek maken geniet mijn voorkeur. Ik hou van stevige rock/ blues, maar ook van klassieke muziek. Omgeving driehoek Arnhem-Doetinchem-Dieren
Ik Karel mombarg zoek bassist slag gitarist sologitarist zanger voor lekkere pop rock blues en funk soul daar een mix van jaren60 70 80 heb 16jaar gedrumt bij de coverband the fastlane omgeving Nijmegen, wil graag aan de gang, lekker repeteren met uiteraard ook optredens. Ben woonachtig in Oosterhout gld de betuwe tel:0642916266 karelmombarg@****.nl
Ik ben een gitarist (slag en solo) die in vele genres thuis is. Mijn voorkeur gaat uit naar (blues)rock uiteenlopend van de jaren '70 tot heden. Ik ben beïnvloedt door gitaristen als Gary Moore, Robben Ford en Steve Lukather. Ik ben op zoek naar een coverband die bestaande nummers in een 'nieuw jasje weet te steken'
Ik ben een enthousiaste drummer herintreder van 63 jaar lijkt me leuk om samen muziek te maken. Stemmings orkestje lijkt me leuk om te doen. Nederlandstalig , evergreens en stemmingmuziek