hoi ik ben Luca en ik ben 16 jaar oud.
Ik speel gitaar en probeer er ook bij te zingen.
Ik ben opzoek naar meer jongeren die ook graag muziek willen maken en schrijven. Graag wil ik vaak optreden en eigen nummers maken. Ik zoek dus ook muzikanten die dit ook willen en net zo enthousiast zijn als ik!
Bands die ik leuk vind zijn: Mammoth wvh, Sterk, Metallica, iron maiden, van halen, seether en … meer »
Wij zoeken een Paukenist(e) en slagwerkers!! Het liefste voor vast. Maar project matig is ook bespreekbaar.
Verder zoeken wij 1e violen!! En bassist(e) is natuurlijk ook welkom!
Wij zijn het reuze gezellige SOH, Symfonie Orkest Haerlem, uit Haarlem.
We repeteren wekelijks op de woensdagavond van 19.45 tot 22.15 uur in de mooie en ruime gymzaal van de MLK school. Martin Luther King school te Haarlem-Oost.
De microfoon is afgestoft, de agenda ligt klaar… nu de muziek nog!
Ik ben een zangeres (56) met een voorliefde voor jazz, blues, swing en pop. Tot voor kort actief in verschillende bands, maar die zijn momenteel gepauzeerd of gestopt. En tja – muziek maken in m’n eentje is toch echt minder leuk.
Daarom zoek ik, als de helft van ‘Odds on Strings’, een (gevorderde) gitarist, en (op termijn) … meer »