De Poejersuukerband is op zoek naar snarenmagie!
Wij zijn een gezellige club van 10 muzikale enthousiastelingen (vier blazers, een strak combo, een zanger en zangeres) die vooral één ding heel serieus nemen: plezier maken 🎉🎉
Wat kun je verder van ons verwachten?
- Een heerlijke mix van pop, rock, feest en alles wat we zelf leuk vinden;
- De ambitie om zo’n 3 à 4 keer per jaar op … meer »
yoo, ik ben Laurens. op zoek naar mensen omgeving arnhem/deventer. eigen werk / covers, it’s all good. als we maar een klik hebben. hit me uppp 06 36 311 445
muzieksmaak test: https://open.spotify.com/blend/taste-match/d1908d0436eb0a1a?si=juVY0kxNQnKD40upw2hxhA&fallback=getapp&blendDecoration=5f9c38d2
Ik ben een Ervaren Zangeres 42
Ik zing ongeveer 20 jaar heb optredens in en over de grens gedaan na dat mijn oude band door privé omstandigheden heeft moeten stoppen ben ik weer opzoek naar een passende band en of medemuzikanten die dezelfde ambitie en drive hebben om samen eigenwerk te schrijven in de genre Hardrock.
Zou ik je interesse gewekt hebben na dit te lezen stuur dan een mailtje en wie … meer »
🎹 The Arrivals zoekt een bassist 🎸
Ben jij een bassist met een voorliefde voor rock, lekkere covers én eigen werk?
Kun jij lekker bassen en word jij blij van scheurende gitaren, strakke drums en samen muziek maken met plezier? Dan hebben wij misschien een plekje voor jou.
Wie zijn wij?
Wij zijn The Arrivals: een band met liefde voor rock, een fijne dosis gezelligheid en genoeg muzikaal enthousiasme … meer »
Bassist looking for musicians to help tell the tale of the chaos magician FunkenWyrd and the philosopher Beatgenstein! Together they create an amazing mix of funk, where chaos and creativity are balanced by facts and logic! This is some serious sh*t, that'll tear holes in the space-time continuum, to then close them! Are you ready to bring the Stank and tear and repair the Fabric of the Funk?
Located … meer »
Hallo allemaal ik ben Ashley(28, bassist) en ik zoek muziekanten voor mijn band Battlemage.Battlemage is een power metal band die het publiek mee naar een andere wereld te brengen.
Het idee is om met elk nummer connectie heeft met elkaar door middel van een verhaallijn.
Ben je geintresseert geef je dan op.
Ha,
Ik ben Ruben, 18 jaar, en ik speel bas en piano. Ik zoek al een tijdje een Nederpop bandje, maar het is mij niet gelukt er een te vinden. Ik speel alles van Doe Maar, de Dijk en Toontje Lager, maar zeker ook dingen van Hans de Booij, Drukwerk, etc. Neem vooral een kijkje in mijn playlist, alles wat erin staat speel ik eigenlijk wel: https://open.spotify.com/playlist/6fwVhhFAjRRkIQdEiHImTM?si=c5e8f45b4f2b4da3
Ik … meer »
Beste gitaristen,
Wij zijn een beginnend rock/metal bandje in de omgeving Eindhoven. Jort (zanger/toetsen), Wouter (drums) en Jesse (basgitaar). We hebben een experimenteel karakter en zijn vooral gericht op eigen werk. We hebben de ambitie om zelf nummers te maken en op te treden met onze muziek.
Speel jij rock of metal en kan je naast lekker spelen ook goed luisteren naar de andere muzikanten … meer »