Coverbandje BIS zoekt (background-) zangeres voor 2e stem.
BIS band bestaat uit gitarist, bassist, drums, keyboards en 1 x leadzangeres.
Setlist van Stevie Wonder tot Maroon, Joss Stone naar Jocelyn Brown.
Standplaats: De Kwakel (tussen Uithoorn en Aalsmeer). Eigen oefenruimte.
Gemiddelde leeftijd: 50/60 .
Amateurs maar met jarenlange buhne ervaring. De setlist is gericht op dansbare soul disco … meer »
Toto Tribute band opstarten binnen Zwolle!
Mijn droom is een Toto Tribute band, idee wat al een tijd door mijn hoofd heen gaat.
Ik wil groeien en mijzelf blijven uitdagen als gitarist en muzikant zijnde, door deze uitdaging met beide handen aan te pakken.
Ik zoek in eerste instantie muzikanten, die met mij dit project op een prettige en volwassen manier vorm willen geven.
Het begint eerst … meer »
Lekke Band is een ervaren feest- en coverband uit Brabant met ruim 1500 optredens op de teller. We spelen op kermissen, tentfeesten, festivals en trekkertrek-evenementen. Geen standaard coverband, maar een band die van ieder optreden één groot feest maakt.
Van Hazes tot Queen, van Country Roads tot K3, van Oerend Hard tot de Pinguïndans. Alles mag en kan, zolang de tent maar op z'n kop staat.
Wie … meer »
In verband met het vertrek van de huidige zangeres zoekt senioren muziekgroep dkb Mookhoek een nieuwe lead vocal (m/v). De groep speelt rustige muziek (covers) in de unplugged sfeer, zonder drums, in verschillende stijlen waaronder pop, folk, country, en nederlandstalig.
Doelstellingen
Er zijn geen geen plannen om te gaan optreden (gesjouw, gedoe en stress willen we graag vermijden) Wél willen … meer »
Hoi! Ik ben Rhune, 16 jaar en woon in Lommel.
Mijn droom is om een moderne Engelstalige (meiden)groep op te richten, een beetje in de stijl van IIII (FOUR) of een K-pop-geïnspireerde groep. Ik zing vooral in het Engels en heb 8 jaar danservaring (vooral in hip hop). Ik zou het ook nog wel tof vinden om zo'n muziek te maken in een band, ik kan wel enkel zingen.
Ik zoek meisjes (of als er ook … meer »
Hoi! Ik ben Rhune, 16 jaar en woon in Lommel.
Mijn droom is om een moderne Engelstalige (meiden)groep op te richten, een beetje in de stijl van IIII (FOUR) of een K-pop-geïnspireerde groep. Ik zing vooral in het Engels en heb 8 jaar danservaring (vooral in hip hop).
Ik zoek meisjes (of als er ook jongens zijn die dit zouden willen doen dat het dat gemengd is ook prima) van ongeveer mijn leeftijd … meer »
Hoi! Ik ben Rhune, 16 jaar en woon in Lommel.
Mijn droom is om een moderne Engelstalige meidengroep op te richten, een beetje in de stijl van IIII (FOUR) of een K-pop-geïnspireerde groep. Ik zing vooral in het Engels en heb 8 jaar danservaring (vooral in hip hop).
Ik zoek meisjes van ongeveer mijn leeftijd (14 tot 19 jaar) uit Belgisch Limburg of de omgeving van Lommel die graag zingen, dansen, … meer »
Hi zanger(es),
Gitarist(39) met optreed-ervaring zoekt zanger of zangeres.
Heb je al zangervaring? Of heb jij een goeie stem, maar zing je alleen met tv of radio mee thuis?
Lijkt het je leuk om eens met live muziek te zingen. Of werken we naar optredens?
Laat me iets weten,
Gitarist(39)
p.s. Ik speel veel stijlen. Van 50s tot huidige pop.
Bijvoorbeeld: Green Day, London Grammar, … meer »
Wij oefenen 2-wekelijks op zondagmiddag in Hilversum.
Wij hebben al een uitgebreid repertoire met nummers uit elke periode.
Wat wij zoeken:
- Een persoon die qua persoon goed in de band past.
- Een ervaren zanger die de partijen van Peter Gabriel en Phil Collins kan benaderen.
- Iemand die goed voorbereid de oefenruimte binnenkomt.
Daar tegenover staat een gezellige middag muziek maken met … meer »